Terapia
on-line

Competently parallel task fully researched data and enterprise process improvements.

Masz pytania?

zadzwoń:

+(48) 505-290-933

Terapia
on-line

Dla kogo?
Każda osoba, która potrzebuje wsparcia lub systematycznej terapii. Terapia on-line, może być szczególnie korzystna dla osób, które często podróżują, nie mają możliwości znalezienia odpowiedniej osoby w swoim mieście lub nie znajdują w sobie przestrzeni na spotkanie z terapeutą “twarzą w twarz” i chcą spróbować spotkania z psychologiem/terapeutą w bezpiecznej dla siebie przestrzeni lub po prostu mają taką chęć i nie czują potrzeby bezpośredniego spotkania.
Czy terapia on-line jest efektywna?
Od czasu rozwoju nowych technologii, psycholodzy, terapeuci zastanawiali się, czy są one w sposób efektywny wesprzeć proces wspierania / terapii pacjentów. Poniżej znajduje się wynik jednego z wielu badań, prowadzonych w tym zakresie.
W 2012 roku, zespół neurologów z Wydziału Uniwersytetu Cambridge wraz z NIHR CLARHRC. W badaniu wzięło udział 39 000 pacjentów z różnymi problemami natury psychicznej. Okazało się że terapia prowadzona on-line była równie skuteczna jak terapia prowadzona stacjonarnie.

Koszt jednej sesji indywidualnej (sesje bezpośrednie oraz on-line) to kwota 150 PLN brutto / 50 minut.

Koszt jednej sesji rodzinnej to kwota 190 PLN brutto / 90 minut.

Dlaczego sesja trwa 50 minut?

Dla terapeuty, sesja trwa więcej niż 50 minut. Do każdej sesji terapeuta musi się przygotować. Po zakończeniu sesji, zawsze potrzebuje czasu aby móc zrobić notatki. Pacjent nie płaci tylko za czas sesji ale przede wszystkim jego ekspertyzę oraz czas przygotowania do sesji oraz podsumowań po.

Jak się przygotować?

Aby spotkanie z psychologiem/terapeutą przebiegło prawidłowo, przygotowaliśmy kilka podpowiedzi, jak się do nich przygotować.
  1. Zadbaj o swoją przestrzeń. Upewnij się że masz bezpieczną przestrzeń (nikt Cię nie słyszy, nikt nie widzi), daj znać innym domownikom, że masz czas dla siebie.
  2. Zanim zacznie się sesja, daj sobie parę minut ciszy. Wyłącz telefon. Uspokój oddech. Przygotuj coś do pisania – może być pomocne w trakcie sesji.
  3. Zadbaj o sprzęt – słuchawki, mikrofon, odpowiednie łącze, komputer ect.
  4. Po sesji. Zaplanuj, w miarę możliwości, trochę czasu dla siebie. Usiądź wygodnie, daj chwilę, aby to o czym przed chwilą rozmawiałaś/rozmawiałeś, mogło spokojnie w Tobie wybrzmieć. Często pomocne okazuje się, robienie notatek – może warto coś zapisać?